Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

niedziela, 16 stycznia 2011

Wiersze Martyni:)))

Zastanawiałam się nad tym czy opublikować na tym blogu wiersze mojej córeczki...
Niestety po ostatnich niemiłych doświadczeniach z pewną osobą...Bałam się ,że ktoś może je wykorzystać...
Stwierdziłam jednak ,że nie można popadać w paranoje ...

Wiersze te są dla mnie bardzo ważne... powstały w najtrudniejszym momencie leczenia Martyni...
Cały czas mnie wzruszają,przywołują wspomnienia z tamtych trudnych chwil...
Zarazem dają wiarę,nadzieję na lepsze jutro widząc jaka  obecnie jest Martynia,pełna enegii, uśmiechnięta-
nasza mała dzielna kobietka:))

Pierwszy wiersz powstał 24-02-2010r
Autor: Martynka Małecka

           Aniołek
"Aniołku śliczny nasz
kochany jesteś
lubię Cię bardzo
i zawsze tak będzie
Jesteś moją ulubioną koleżanką.
Jakbym była też aniołkiem
to mogłabym z Tobą latac na powietrzu
a jakbym latała
to mogłabym się bawić z Tobą też
i na zawsze będziesz
moją koleżanką
jeśli tak chcesz
i nie zapominaj,
że nazywasz się Ela
i będziesz ze mną zawsze
bo ja Cię nigdy nie opuszczę
i kocham Cię najbardziej na świecie."

24-02-2010
autor Martynka Małecka

        Wiersz dla Marka
"Jestem farmerem
Mam piękne zwierzęta
różnych farmerów znam
Bo to są moi koledzy.
Oni są moimi kolegami
najlepszymi na świecie
Znam aniołka z dzieczynką,
która ma na imię Martynka."


25-02-2010
autor: Martynka Małecka

    Do Aniołka
"Aniołku mój ulubiony,
chcę Cię zawsze miec przy sobie.
Bądź ze mną zawsze,
nie odlatuj nigdzie.
Będę Ci bajki czytala
albo sama wymyślała.
Chcę być razem przy Tobie
i zawsze tak będzie."

Ten Aniołek w ręku Martyni był inspiracją.Dostała go od cioci Ali :))

1 komentarz:

  1. Piękne wiersze :))
    Ja też jestem miłośnikiem blogów:))
    Abyś mogła poznać przyjaciela z MP:))
    http://www.photoblog.pl/aciaaa
    pozdrawiam Beata z Zabrza:)

    OdpowiedzUsuń