Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

środa, 13 kwietnia 2011

Działka,Wiruski ,Włoski, MP :-)

Trochę się opuściłam w pisaniu....
Pogoda w kratkę obecnie ale wczesniejsze dni pozwoliły spędzać czas na działce i jak ktoś określił "pobabrać " się w kwiatkach i nie tylko:-)
Nie myślałam ,że praca na działce może aż tak wciągnąc całą rodzinkę-ja owszem uwielbiam prace ogrodnicze Martynia również lecz co do reszty rodzinki hmm miałam wątpliwości czy będą ,aż tak entuzjastycznie podchodzić do sprawy jak my kobietki :-)Okazało się że wszyscy chętnie pracowali :-)
Fakt to mała działeczka warzywna ale daje nam tyle radości,czasu spedzanego wspólnie,ze polecam każdemu :-)
Niestety przyjemności na działce popsuła pogoda....wiał silny wiatr i ...... przywiał wiruski....
Martynia znów zmaga się z przeziębieniem od soboty ,dziś juz jest lepiej energi ja roznosiła cały dzień .To znak że niedługo juz całkiem wygna te wiruski :-)



Na koniec dnia zrobiłyśmy sesję zdjęciową ...... WŁOSKÓW   :-) :-) :-)






 
 








Wcześniej była sesja do Marzycielskiej Poczty :-)
Dziękujemy wszystkim ,którzy przyczynili się do wywołania uśmiechu na twarzy naszej córeczki.Martynia cieszy się z każdego listu ,kartki,książeczki ,naklejek i różnych  dołaczonych prezencików .
Jesteście wspaniali <3 <3 <3 <3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Nie jesteśmy w stanie odpisac wszystkim-przepraszamy -ale w komentarzach na MP wymieniamy osoby którym dziękujemy za przesyłki.

3 komentarze:

  1. czyżby Martyni się włosy kręciły??? pozdrawiam Was i dajcie znać kiedy będziecie w Poznaniu to może wpadnę na chwilę w odwiedziny:):* Eliza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rosną martynce łądne włoski. Fajne te fotki szkoda że kartki od siebie nie dojrzalam ;-(
    Ale to nic. ;-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę swój list do Martynci i jej zdjęcie które wysłałam :)
    Śliczne włoski i uśmiech!
    Wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń