Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

sobota, 5 marca 2011

Najgorszy ,Najlepszy dzień w zyciu :-)

 Urodziny Miśka
 Wczoraj nasz Michaś skończył 8 lat....
 Wiadomo dzieci w przeciwieństwie do nas  starszych :-)  - bardzo się cieszą z dnia urodzin ( tak do osiemnastki hehe)
Smerfy nasze nie mogły się doczekać torcika i zdmuchanięcia świeczek. Michaś już po przebudzeniu przytuptał do sypialni i pyta mnie " Mamuś a wiesz jaki dziś jest dzień?"  Martynia od rana co chwilkę pytała kiedy Michaś wróci ze szkoły.Kiedy Misiek wrócił zaczęły sie pytania a raczej jedno powtarzane dość często ,(ja wiem to taki trening mojej cierpliwości)" Mama a kiedy bedzie torcik?"Nie jestem w stanie okreslic ile razy padło to pytanie bo po 10 się poddałam i juz więcej nie liczylam...  :-)
Wreszcie przyszła ta wyczekana chwila....Michas z dumą stał i czekał na to by zdmuchnąć świeczki,wczesniej oczywiśćie uprzedzając siostrę że to jego urodziny i on dmucha świeczki :D ewentualnie jak jedna zostanie to moze ją zdmuchnąć:-)Oczywiście za pierwszym podejściem zdmuchnął wszystkie z czego  Martynia nie bardzo była zadowolona więc zrekompensowała to sobie podwójną porcją torcika ;-)Michaś siedząc  zadowolony powiedział:" To najlepsze urodziny w moim życiu."  :-)
Po konsumpcji przyszedł czas na gry w związku z tym ,ze Michaś dostał wymarzone warcaby wiadomo było co będzie dziś na tapecie;-)
Po kolei gralismy z Michasiem,przyszła kolej na mnie, starałam się ale niestety po raz kolejny tego dnia z nim wygrałam co oczywiscie nie było fajne dla synka i wtedy rzekł :" To są najgorsze urodziny w moim życiu." :-(
Przyszła kolej na zabawę w pocztę więc humorek trochę się Miśkowi porawił  ;-)po krótkim czasie Michaś zadowolony z uśmiechem na twarzy od ucha do ucha wypowiedział zdanie : " To są najlepsze urodziny w moim życiu"....no cóż a mówia ,że kobieta zmienną jest....  :-)


4 komentarze:

  1. nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Michasiowi wszystkiego co najlepsze, zdrowia i spełnienia marzeń, buziaki wielkie:*:* Eliza

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ci Mężczyźni ! ;)
    spóźnione ale szczere życzenia dla Michałka ! zdrówka !! :)

    i uściski dla Martynki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałeś ze mną gadać to złoże Ci Michał życzenia za pośrednictwem internetu.
    Wszystkiego najlepszego,samych słonecznych dni, samych szóstek w szkole,wielu przyjaciół, by dzieciństwo było dla Ciebie tylko czasem zabawy, spełnienia najskrytszych marzeń,abyś jak najwięcej się uśmiechał,nigdy nie płakał, byś wyrósł na super chłopaka o wielkim sercu ,ale z tym na pewno nie będzie problemu,bo masz wspaniałych rodziców.
    Pozdrowienia dla Ciebie od Agnieszki i Pawełka, którzy życzą Ci również sto lat.Pozdrowienia dla Martynki,wierzymy,że to co najgorsze już za Wami.Trzymamy kciuki za całą Waszą rodzinę-bądźcie silni.!!!!!!!
    Wuja Leszek i ciocia Wiola

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najwspanialszego dla Michałka!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń