Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

czwartek, 22 września 2011

Modlitwa

Michaś chodzi do drugiej klasy w związku z tym czeka go wielkie wydarzenie...I Komunia Święta.
Co za tym idzie masa przygotowań od strony duchowej,czyli uczenie sie wielu modlitw itd.
Martynia uczy sie razem z nim :-) nauka modlitw ogólnie przychodzi im z łatwością mimo trudnych wyrazów ,które obecnie nie są już  używane.
"Ojcze nasz""Wierze w Boga" już w ubiegłym roku szkolnym się uczyły ... w tym tygodniu Michaś miał do nauczenia "Akt żalu" więc zaczął sie uczyć- no a razem z nim Martyśka:-)
Michas pięknie powiedział ,pochwaliłam go na co Martysia:
 "Teraz ja.... Ach żałuję za me złości To wszystko dla Ciebie  dla Twej miłości,bądz mi miłościw mnie grzesznemu,uwierz we mnie daj mi zdrowie i błagam Cię daj mi zdrowie i przepraszam za moje złości.
Proszę Maryjo daj nam całej rodzinie zdrowie"
No cóż...prosto z serca płynąca modlitwa...

2 komentarze:

  1. Modlitwa Dziecka, czy jest coś co może bardziej poruszyć? "Uwierz we mnie daj mi zdrowie"- Panie Ty nie tylko wierzysz w te Dzieci Ty jesteś w Nich obecny. :-)
    Całuski dla Was Martynko i Michasiu :-)
    gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i szczera:) Trafiłam do Was przez blog Agi i jeśli pozwolicie, będę dalej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń