Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

środa, 3 sierpnia 2011

MP ,Demotywator...

Jak tu nie wierzyć ,że sa jeszcze ludzie którzy nie są obojętni...tyle się mówi złego o "naszej młodzieży" a ja coraz częściej widzę i odczuwam wrażliwość tych młodych ludzi.Przykładem jest  min.Marzycielska Poczta ...sama idea jest piękna no i kto założył ten portal,kto go prowadzi bezinteresownie,ilu młodych ludzi się zaangażowało w pomoc ...?? wielki ukłon w ich stronę:-)wrzucono info o MP na Demotywator...odzew jest i jestem tym wzruszona podejrzewam ,że nie tylko ja...Nasze dzieciaczki cieszą się z każdego gestu skierowanego w ich stronę-list,kartka,komentarz w profilu...to daje im dodatkowa energię do walki z choroba ...ale o tym juz pisałam więc nie będę się powtarzać.Chciałam tylko podzielić się moją radością i powiedzieć ze "wraca mi wiara w drugiego człowieka"...

1 komentarz:

  1. No i to ostatnie zdanie jest chyba najpiękniejsze:) Ale pozwolę sobie zauważyć że to działa w dwie strony:) Bo myślę że nie tylko dla mnie, ale dla wsystkich ludzi, którzy w jakikolwiek sposób mieli okazje doświadczyć tego niezwykłego i wyjątkowego spotkania z nie boję się użyć tutaj właśnie tego słowa wręcz heroicznym świadectwem rodzicielstwa,Rodziców Dzieci takich jak nasi dzielni Bohaterowie Marzycielskiej Poczty,dla wszystkich, którzy mieli okazję choć przez chwilę ogrzać się w blasku i cieple Ich miłości,to spotkanie stanie się właśnie źródłem wiary w Drugiego Człowieka i nie pozwoli zapomnieć , co tak naprawdę jest w życiu ważne :) hmmm co by tu jeszcze opisać chyba tylko jedno słowo DZIĘKUJEMY Wam kochani :)
    pozdrawiaki
    gosia :)

    OdpowiedzUsuń