Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Pierwsze przesyłki:)))))

Po powrocie Michasia ze szkoły,głośno się zastanawiałam czy był już dziś listonosz.....((;
Martynia zaczęła podskakiwać i mówić:" Na pewno był musimy sprawdzić czy są kartki....((:
pobiegła z Michasiem na dół ale troszkę mieli problem z otwarciem skrzynki,zeszałm im pomóc ...kiedy wyjęłam listy i kartki Martynia zaczęła skakać z radości krzyczeć "Wiedziałam,wiedziałam!!!!! Wiedziałam ,że przyjdą !!!"
(dobrze ,że sąsiedzi nie powybiegali z mieszkań hihihih)
Kiedy weszli do mieszkania zaczęło sie otwieranie kopert (jak widac udało mi sie fotki zrobić hihih)

 Potem czytanie... super frajda,Martynia podzieliła się naklejkami z Miśkiem a starszy syn jak wrócil to znaczki dostał ( bo zbiera) hihihi Dzięki nadawcom cała nasza trójeczka zadowolona:)))


Dzięki Marzycielskiej Poczcie znów będzie częsciej goscił na twarzy uśmiech w naszym domu...



 Jeszcze raz dziękuję wszystkim,którzy wywołują uśmiech na twarzach dzieci bo:

"Kiedy śmieje się dziecko,
śmieje się cały świat."

3 komentarze:

  1. jaka Martynia jest kochana, że się z bratem dzieli, a dzieciaki takie zaabsorbowane oglądaniem kartek, że chyba aparatu nie zauważyły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynka jest śliczną dziewczynką, super , że dzieciaczki ,dzieeki MP maja radochę ;)

    Buziole,
    Magda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło patrzeć;)
    aCiaaa;)

    OdpowiedzUsuń