Pomoc dla Martyni

Pomoc dla Martyni
apel

czwartek, 13 stycznia 2011

Marzycielska Poczta:-))

Wczoraj Martynia dołączyła do Marzycielskiej Poczty:-))Dziś pokazałam jej stronkę i przeczytałam komentarze))
Baaaardzo się ucieszyła i wzruszyła...wszystkie komentarze są bardzo miłe i ciepłe...cieszę się ,że będzie miała nowych przyjaciół.Faktem jest ,że w odpowiedziach na komentarze potrzebuje mojej pomocy hihihi ale sprawia nam to wielką frajdę.Trochę zazdrosny jest Michaś o tę pocztę ale jak przeczytałam komentarz w którym padło pytanie, czym się interesują bracia Martyni, to siedział baaaardzo zadowolony i podpowiadał Martyni, co ma mi mówić żebym napisała hihihi Super zabawa i przyjemność :-)))
Ciekawe co powie na to wszystko nasz Pan Listonosz...ihihihi  Jak bardzo się zmęczy noszeniem listów i kartek dla Martyni to zawsze możemy poczęstować go kawką albo herbatką hihihihih

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz